Har kommit till en lugnare del i livet. Vardagen har funnit sin plats och det känns enklare. Jag har försökt komma igång och träna igen med målet att försöka mig på tjejklassikern. Vi får se vad det blir av det i slutänden. Den här veckan har jag iaf tränat detta:

Måndag: Joggade 3km

Tisdag: Långpromenad 1,5 timme

Lördag: Simmade 350m

Söndag: Core 20 min

Sen börjar suget för att träna hund komma tillbaka allt mer. Vi har varit på kennelläger med Rizlas uppfödare och det var skoj och motiverande. Jag har även sagt ifrån mig ett tungt uppdrag på hundklubben här i byn och det har lättat mina axlar väldigt mycket. Så nu ser jag fram emot att komma igång med träningen igen och sedan om det vill sig även ut och tävla och nå våra sen tidigare uppsatta mål.

 

 

 

Om Rebecka

jvkkdvvhnkljc hio jm n njxchvbn
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

