Morgon tur

Vi startade dagen med att efter frukost ta på oss skidor och pulka. Hundarna selade, 9 minusgrader och solen på väg upp. Skoterspår och lössnö fick bli våran led. Efter lite hundtrassel, rakketrassel så var vi iväg. Hundarna drog Arnout och pulkan ett tag. När Indra blev trött fick hon hjälp av Trappe. Å hej vad det går när Trappe sätter full fart. Inte alltid lätt med balansen.

image

En härlig vända blev det och en mycket bra början på dagen.

image

image

Om Rebecka

jvkkdvvhnkljc hio jm n njxchvbn
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Morgon tur

  1. jessamy skriver:

    Ser underbart ut =) Jag var ut till pulkabacken med mina barn fast jag tror att jag hade roligast 🙂 Heaven ramlade och slog sig så hon ville gå in igen.

  2. jessamy skriver:

    Har du skrivit ett till inlägg du tagit bort? För min blogg säger att du har uppdaterat efter men jag hittar det inte =( Hoppas att allting är superbra med er iaf!

Kommentera

